ATV τετράτροχες γουρούνες για αγροτική – κτηνοτροφική χρήση

0

Οι τετράτροχες γουρούνες – All Terrain Vehicles (ATV) είναι οχήματα παντός εδάφους προσφέροντας άνετη οδήγηση υπό αντίξοες συνθήκες.

Ανάλογα με τον προορισμό για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί κατατάσσονται σε περαιτέρω κατηγορίες. Στην κατηγορία Utility συναντάμε γουρούνες για αγροτική χρήση, οι οποίες έχουν πινακίδα κυκλοφορίας και οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Στο κείμενο που ακολουθεί γίνεται μία παρουσίαση των μοντέλων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά και ενδείκνυνται για αγροτικές και κτηνοτροφικές εργασίες.

Πιο συγκεκριμένα ο κ. Αρμενάκης, Marketing Director της ΜUVUS, που αντιπροσωπεύει την εταιρεία CFMOTO, για αγροτική χρήση θα συνιστούσε το μοντέλο CFORCE 520L. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι πρόκειται για ένα διθέσιο ATV με απίστευτη ικανότητα κίνησης σε κάθε έδαφος χάρη στα 25 εκατοστά ύψους από το έδαφος. Οι διαστάσεις του  (Μ x Π x Υ): 230 x 110 x 135cm του επιτρέπουν να περάσει ακόμα και από τα πιο στενά μονοπάτια, και μάλιστα φορτωμένο έως και με 230kg. Ο κινητήρας του CFORCE 520L είναι υδρόψυκτος, τετράχρονος μονοκύλινδρος 495cc, και με χρήση ηλεκτρονικού ψεκασμού αποδίδει 34HP. Το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων είναι το Trailbloc της κορυφαίας καναδέζικης CVTech, που εξασφαλίζει απαράμιλλη αντοχή στην σκληρή χρήση. Το τιμόνι έχει ηλεκτρική υποβοήθηση για ευκολία στη χρήση ακόμα και με πλήρες φορτίο ή σε δύσκολα εδάφη. Τα φρένα είναι με υδραυλική υποβοήθηση και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με ανεξάρτητη ενεργοποίηση ανά άξονα, και επιπλέον κλείδωμα του κεντρικού άξονα.

Η κίνηση μεταδίδεται είτε και στους τέσσερις τροχούς είτε μόνο στους πίσω, επιλογή που γίνεται από τον οδηγό απλά πατώντας το κουμπί της τετρακίνησης. Πανεύκολα επίσης, σύμφωνα με τον κ. Αρμενάκη, μπορεί ο οδηγός να επιλέξει το κλείδωμα του πίσω ή και του κεντρικού διαφορικού από τα αντίστοιχα κουμπιά, αλλά και το αργό/γρήγορο/όπισθεν/νεκρό/κλείδωμα της μετάδοσης από τον αντίστοιχο επιλογέα. Οι αναρτήσεις του είναι διπλά ψαλίδια τύπου Α σε όλους τους τροχούς, με αμορτισέρ λαδιού και συνδυάζονται με τους τροχούς των 25″, φάρδους 8″ εμπρός και 10″ πίσω, σε αλουμινένιες ζάντες των 12″. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας στιβαρός εργάτης 2500lbs, κοτσαδόρος, σιδερένια σχάρα φόρτωσης πίσω.

Η κίνηση μεταδίδεται είτε και στους τέσσερις τροχούς είτε μόνο στους πίσω, επιλογή που γίνεται από τον οδηγό απλά πατώντας το κουμπί της τετρακίνησης. Πανεύκολα επίσης, σύμφωνα με τον κ. Αρμενάκη, μπορεί ο οδηγός να επιλέξει το κλείδωμα του πίσω ή και του κεντρικού διαφορικού από τα αντίστοιχα κουμπιά, αλλά και το αργό/γρήγορο/όπισθεν/νεκρό/κλείδωμα της μετάδοσης από τον αντίστοιχο επιλογέα. Οι αναρτήσεις του είναι διπλά ψαλίδια τύπου Α σε όλους τους τροχούς, με αμορτισέρ λαδιού και συνδυάζονται με τους τροχούς των 25″, φάρδους 8″ εμπρός και 10″ πίσω, σε αλουμινένιες ζάντες των 12″. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας στιβαρός εργάτης 2500lbs, κοτσαδόρος, σιδερένια σχάρα φόρτωσης πίσω.

Πιο συγκεκριμένα, βγαίνει:

  • Kodiak 700 EPS SE (Special Edition) à Λιανική τιμή με ΦΠΑ: 12.700€
  • Kodiak 700 EPS à Λιανική τιμή με ΦΠΑ: 11.950€
  • Kodiak 700 à Λιανική τιμή με ΦΠΑ: 11.250€

Με μια ματιά:

Όχημα Utility ATV με την καλύτερη αναλογία αξίας- κόστους

Ισχυρός τετράχρονος κινητήρας υψηλής ροπής 686 κ.εκ. με 1ΕΕΚ

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT Yamaha Ultramatic®

Τετρακίνηση κατ’ επιλογή (On-Command® 2WD/4WD)

Ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης της Yamaha (μοντέλα EPS)

Συνολική χωρητικότητα φορτίου 140 kg στην μπροστινή και πίσω σχάρα

Ικανότητα ρυμούλκησης 600 kg με τοποθέτηση του βαρούλκου στο μπροστινό μέρος

Δισκόφρενα μπροστά και στεγανοποιημένο πίσω φρένο εμβαπτισμένο σε λάδι

Ανεξάρτητη ανάρτηση μεγάλης διαδρομής

Ελαστικά Maxxis 25″, 25 x 8 x 12 μπροστά, 25 x 10 x 12 πίσω

Ψηφιακός πίνακας οργάνων

Κεντρικό φως αλογόνου για εργασία (μοντέλα EPS)

Γνήσια Αξεσουάρ

Υπάρχει μια πολύ μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ YAMAHA για να εξοπλίσετε το ATV σας.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά (πατήστε εδώ)

Η εταιρεία Γκοργκόλης αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Daytona και της Segway, προτείνει τα μοντέλα DAYTONA AKITA II 450 και SEGWAY SNARLER 600 για αγροτική χρήση. Όπως μας αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας, τα οχήματα εκδίδουν άδεια κυκλοφορίας και επομένως δεν περιορίζονται μόνο σε εκτός δρόμου χρήση, αλλά δύναται να κυκλοφορούν ελεύθερα και στο οδικό δίκτυο.  Έχουν επιλογή αργό/γρήγορο, 2XD – 4XD, μπλοκέ διαφορικό ή μη τα οποία επιλέγονται από τον χρήστη μέσω των χειριστηρίων.

Τέλος, η εταιρεία Teomoto S.A. είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Kawasaki και το προτεινόμενο μοντέλο είναι το Brute Force 750 4x4i EPS το οποίο βγαίνει και στην έκδοση Brute Force 750 4x4i EPS Camo. Είναι σχεδιασμένο για υψηλές αποδόσεις εκτός δρόμου, διαθέτει κορυφαία στον κλάδο της βιομηχανίας χαρακτηριστικά συμπεριλαμβανομένης της μεταβλητής ρύθμισης ισχύος Electronic Power Steering (EPS) συν μία περαιτέρω αύξηση της ροπής και όλων των ημερήσιων επιδόσεων λειτουργίας του κινητήρα χάρης την 750 cm3 V – twin μηχανή. Η μέγιστη ισχύς είναι 37,3 kW {51PS} / 6,750 rpm.

Το BRUTE FORCE 750 4x4i είναι ένα πραγματικό άλογο εργασίας, προσφέροντας συνδυασμένη ικανότητα 120 κιλών και, χάρη στο ανθεκτικό πλαίσιο και το χαμηλό γόνατο, ενώ διαθέτει εξίσου εντυπωσιακή ικανότητα ρυμούλκησης 567 κιλών. Το μοναδικό, πλήρως κλειστό, υγρό σύστημα πέδησης πολλαπλών πλακών, διατηρεί τη λάσπη έξω, είναι εξαιρετικά συμπαγές και προστατεύεται καλά από βράχια και κούτσουρα.

 

Χατζηιερεμία Βασιλική
Πηγή: Αγροτύπος
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί